0

StandardyLidera.pl

O nas

„Istniejemy od 1998 roku” 
 

Misją naszej firmy jest skuteczne i efektywne wspieranie naszych klientów w ich rozwoju zawodowym i osobistym. 
 

Zadowolenie klienta jest dla nas priorytetowe, dlatego też dokładamy wszelkich starań, by jak najlepiej spełniać Państwa oczekiwania i potrzeby. Stawiamy na jakość i skuteczność, dlatego też wykorzystujemy nowoczesne metody rozwoju zgodne z najwyższymi standardami! 
 

Tworzymy grupę wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych konsultantów i trenerów – praktyków, których łączy przede wszystkim prawdziwa pasja wykonywania zawodu a dobro naszego klienta stoi na pierwszym miejscu! 
 

Nasza historia 
 

Pod koniec lat 90 poprzedniego stulecia zorganizowaliśmy ponad 50 studyjnych (tematycznych) wyjazdów zagranicznych do zakładów znajdujących się na terenie zachodu Europy oraz w USA. W ten sposób polscy przedsiębiorcy zdobywali doświadczenia w tworzeniu polskiego biznesu i rozwiązań w swoich zakładach. Korzystaliśmy wówczas z „najlepszych doświadczeń najlepszych”. Był to początek usług doradczych i szkoleniowych w Polsce, gdzie nie było zbyt wielu polskich (z własnym doświadczeniem) konsultantów, trenerów, coachów. 
 

Na przełomie wieku w latach 1998 – 2005 roku zorganizowaliśmy najwięcej w Polsce imprez konferencyjnych, targowych, megaseminariów oraz szkoleń rozwijających umiejętności menedżerskie. Korzystaliśmy wówczas z zaproszonych gości zagranicznych oraz menedżerów z polskim doświadczeniem. 
 

1998 – pierwsze w Polsce „I Międzynarodowe Targi Firm Szkoleniowych i Doradczych – EXPO TRAINING & CONSULTING 98” (60 wystawców)

1999 – „II Międzynarodowe Targi Firm Szkoleniowych i Doradczych – EXPO TRAINING & CONSULTING 99” (80 wystawców)

1999 – 2009 – dziesięć edycji konferencji „Zarządzanie procesami produkcji”

1999 – „Targi Jakości – EXPO QUALITY 99”

2000 – „Targi Jakości – EXPO QUALITY 2000”

2000 – „III Międzynarodowe Targi Firm Szkoleniowych i Doradczych 2000” PKiN – Pałac Kultury i Nauki.(150 wystawców) Megaseminarium: „Warsztat Menedżera – Lidera XXI w.” – Sala Kongresowa PKiN – (2000 osób)

2000 – 2005 – Pięć edycji „Targów Obiektów i Usług Konferencyjnych – Business Tourism Forum”

2001 – „II Megaseminarium: „Warsztat Menedżera – Lidera XXI w.”

2001 – „Megaseminarium – Power Cash – Finanse Osobiste”

2001 – 2002 – dwie edycje Megaseminarium „Zarządzanie wiedzą” (450 osób)

2002 – 2005 – trzy edycje w Polsce kongresu „najlepszych sprzedawców na świecie – MDRT – Million Dollar Round Table” (600 osób)

1998 – 2008 – dziesięć edycji konferencji „Zarządzanie szkoleniami Training 98 – Training 2008”

2000 – 2010 – dziesięć edycji konferencji: „Zarządzanie Sprzedażą”, „Zarządzanie biurem”, „Zarządzanie finansami”, Zrządzanie procesami logistycznymi” 
 

Od 2005 roku specjalizujemy się w doradztwie i indywidualnych szkoleniach dla firm. Dostęp do internetu, a w związku z tym większy i szybszy dostęp do wiedzy spowodował, iż duże projekty targowe i konferencyjne nie miały już racji bytu. Polscy menedżerowie oczekiwali już specjalistycznej wiedzy i doradztwa dostosowanego do indywidualnych potrzeb. Od tego czasu specjalizujemy się w doradztwie i szkoleniach w obszarach prac każdego menedżera. 
 

Po wejściu Polski do Unii Europejskiej nastał kolejny czas zmian. Fundusze unijne na rozwój kadry w przedsiębiorstwach spowodował, iż powstał popyt na wiedzę dotyczącą pozyskiwania funduszy unijnych. Zorganizowaliśmy wówczas (2002 – 2007) ponad 10 edycji kongresów, konferencji i warsztatów w tym zakresie. 
 

Od 2008 roku zwiększamy efektywność przedsiębiorstw poprzez wdrażanie standardów pracy:

– z klientami wewnętrznymi (z pracownikami dla kadry menedżerskiej – standardylidera.pl oraz między pracownikami – standardysynergiipracy.pl) oraz

– z klientami zewnętrznymi (w sprzedaży – standardysprzedazy.pl i obsłudze klientów – standardyobslugiklienta.pl).

Organizujemy szkolenia tematyczne dla menedżerów i pracowników następujących działów: Sprzedaż, Kadry, Finanse, Obsługa Klienta, Produkcja, Logistyka, Marketing, Zakupy, Biuro. Organizujemy również szkolenia podwyższające umiejętności menedżerskie. Należą do nich szkolenia w zakresie zarządzania personelem a w szczególności: motywowanie, budowanie zespołów, komunikacja interpersonalna, rozwiązywanie konfliktów, style kierowania. 
 

Do chwili obecnej z naszych usług skorzystało ponad 150 000 polskich pracowników. Każdego roku ponad 2.000 osób pogłębia swoja wiedzę na naszych szkoleniach bądź uczestniczy w projektach doradczych. 
 

Zapraszamy do współpracy